bloggenjosse

Meh

Kategori: Allmänt

Kul att jag glömde att publicera mitt aslånga inlägg som typ avslöjade alla mina innersta hemligheter, ungefär. Aja jag sa bla att jag hade svenska, det var kul typ.

Och att jag ska planera lovet så jag gör nåt bra av det. Tänkte bla sova, plugga, fota, tävla och sånt.

Sen är jag mentalt i en svacka känns det som. Typ deprimerad. Fast det har jag lärt mig på psykologin att man måste ha symtom i två veckor för att diagnoseras som deprimerad. Så jag är väl bara mjukdeprimerad just nu eftersom jag bara vart det i ca 2 dagar. Tja.


Vår snart kanske huh?


Hur långt vågar du gå?




Åhnej den blev sned. Palla vända på eländet. Här är jag iaf när jag var glad i måndags, jag gjorde mig iordning som gudinna till Carros skiva. Innan jag blev en jävla sur gnällkärring. Tyvärr Sarah fick jag ingen bra bild på min sminkning som ändå gick åt helvete för jag var så stressad i slutet. Men skivan var kul.

Jag vill ha MAJ.

Kommentarer

  • Jessie säger:

    Va:O jag tycker inte du är en sur gnällkärring:/ Jag som tyckte du va lika rolig som du alltid är^^

    Kram kram hoppas du kommer ur svackan snart! lycka till på alla tävlingar!!!

    Btw läser du om man skriver kommentarer? dumt att fråga om du inte gör det...

    Iaf kram kram igen;)

    2010-04-02 | 15:41:05
  • jossan säger:

    klart jag läser kommentarerna!! :D <33

    2010-04-09 | 01:06:48

Kommentera inlägget här: