bloggenjosse

Mitt glömska minne

Kategori: Allmänt

Alltså! Detta suger! Jag hade världens bästa bloggidé jag tänkte blogga om men självklart glömmer man det! mitt minne måste vara världens sämsta, jag glömmer precis allt nu för tiden. För mycket i tankarna kasnke?? Dom säger ju att man använder 10% av sin tankekapacitet eller vad det är men det är ren bullcrap, jag använder 95%!! Minst.

Idag var jag på ponnitävling i Sorunda vid Nynäshamn iaf, gick upp fem (morgonen) och kom hem klockan sex på kvällen. Man var ju rätt trött sen när man kom hem. Fotade där och så. Nu är jag ännu tröttare och försöker fixa projektet men det går väl inte så klockrent bra. Böh.

Haha juste; kom på min bloggidé, det var ju för bövlen om mitt dåliga minne jag skulle blogga om!!! Ja check då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: