bloggenjosse

projektkris

Kategori: Allmänt

Japp nu är det sju fucking dagar tills det ska vara inne. Det roliga är att jag har typ INGEN tid den här veckan. Och jag vet inte hur jag ska sammanställa allt! :s

Å andra sidan kan jag göra så att jag börjar på ett sätt, och känns det sen helt fel kan jag iaf använda vad jag skrivit och fixa om. Gud jag älskar att jag kan lösa situationer så bra. Detta kommer gå bra *phu phu andas*

Idag gick jag hem vid elva och sov sen från ett till fyra. Fett skönt.

Veckans planering:

Måndag:
plugga som fan
Tisdag: Lämna Freddie, balett, skiva (plugga)
Onsdag: plugga som fan, ev till stallet och fixa en lapp
Torsdag: Bio med psykologiklassen, plugga som fan
Fredag: Sv B nationella, möte i stallet, skiva
Lördag: rida, plugga som fan
Söndag: Jobba heldag i stallet, skiva, packa inför berlin, åka till berlin (vi ska samlas halv sex på måndagsmorgonen...)

Och när ska jag bli klar med Gaga då??

Förresten är det lön om en vecka. Eftersom den 25e är en söndag. Så jag får 3500 i Berlin, känns rätt efterlängtat.

Och när jag fått lön MÅSTE jag börja betala alla grejer jag ska betala.

Gah det känns som om jag glömt något i min veckoplanering, eller att jag ska betala nån! Och fan fan fan vi måste fixa studentinbjudningar denna veckan. Äh vi kanske ska göra såhär att jag och familjen äter lite tårta på studentdagen innan jag går ut och festar. Känns väldigt mycket skönare än versionen med mottagning med 70+ pers. Som jag knappt känner...

Kommentarer

  • Caaaarrrrrrooooooooooooooooooooooooo säger:

    Men om du bara kör på familjemiddag får du ju inte lika många presenter!

    2010-04-21 | 19:39:09

Kommentera inlägget här: