bloggenjosse

Shopping utan pengar

Kategori: Allmänt

Efff mår illa plus ont i halsen pga att jag skrek sönder mig på en fest igår... men det var kul så det får vara så!

Så var studentklänningen fixad då! Den ser precis ut som jag ville, (vit) coctailversion med lite tjockare tyg utan att bli för tungt.. den var pörf. Dock hade jag inga pengar, så jag köpte med kortet (ok har lite pengar men det är ju egentligen till flaket...får lösa det på något vis) sen med pengar som jag fick av pappa att ge till flakgrejen. Fan vad jag hatar att inte ha pengar! Åtta dagar kvar nu!

Fotade inte klänningen, pallar inte. Sedan hoppas jag att ingen jävel köper samma nu, iaf inte om den går på min skola eller ännu värre, min klass. Sannolikheten är väl rätt liten även om jag inte tänker sitta och räkna på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: