bloggenjosse

Tung och trött i kroppen

Kategori: Allmänt

Shit skivan igår alltså. Nä den var inte mer spårad än en vanlig skiva men ojojoj vad vi dansade, Jossan och jag! :D Sommartider, Michael Jackson, Tic Toc och sen önskade jag Lady Gaga och då fick jag Just Dance! Och det gjorde vi! Tillslut kände jag det att jag bara ville lägga mig på golvet och skrika "FY fan nu lever man!!"

Men det kunde jag ju inte.

Och idag är jag hemma igen hehe. Min diagnos återfinns i rubriken... fan vad den här veckan har varit sämst skolmässigt. Eller i alla fall närvaromässigt. Måndag, närvaro 2 lektioner av 5. Tisdag 0 närvaro. Onsdag närvaro 2 lektioner av 5. Aja. Jag var ändå på de lektioner jag ligger sämst till i (närvaromässigt) och faktiskt så mår jag skit just nu. Helt darrig, tung i kroppen, jag hör ljud superhögt så jag får jättelätt ont i huvudet, mår illa etc. Och allt för EN öl. Fatta. Fast sen sov jag från 4 till halv åtta också, så det kan väl vara något samband där. 

idag ska jag plugga som fan (enligt planering), projekt(gjorde faktiskt igår också) och bild. Sen ska jag eventuellt ut på krogen, hehe. Ja får se hur det blir. Imorrn ska jag iaf gå HELA dagen på ALLA lektioner. Lovar.

Förresten snöar det lite av och till nu under dagen. Vafalls? Vi vill ju inte att det ska se ut såhär:


Nog för att det är fint, men nu är det 21 april och inte 21 december. See ya om ett halvår, snön!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: