bloggenjosse

Vad händer?

Kategori: Allmänt

När jag gick hem från stallet idag så kändes det väldigt konstigt eftersom nästan varje människa jag mötte på vägen, eller varje bil som åkte förbi stirrade länge på mig medan de gick/åkte förbi. Funderade lite på varför. Satt mina kläder konstigt? Hade jag glömt ta på mig chinosarna? Var mitt hår konstigt (det stod upp lite sådär på huvudet men enligt modellen för en slarvigt uppsatt tofs ska det vara så)? Hade jag mat runt munnen? Hade min mascara runnit? När jag kom hem tyckte jag att jag såg rätt normal ut. Så det måste betyda att folk tyckte att jag var supersnygg idag, och inte kunde sluta stirra.

Sen såg jag att alla plan är inställda från typ överallt i Nordeuropa. Jösses! Pga lite vulkandamm från Island! Och de som redan är bankrutter! Hoppas dammet skingrar sig innan den 26 april för då åker jag och klassen till Berlin ju. Och det vill man inte missa.


Jag och min stödäntmåssaaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: