bloggenjosse

shape up!

Kategori: Allmänt

min blogg har blivit så jävla fail. Har ni märkt det? Den senaste tiden (året) har jag bara bölat i bloggen, den har blivit jätteemo och om jag inte whinar över något så är det något fylleinlägg/inlägg om alhohol.

Därför ska jag nu lista de roliga saker som hänt idag. Tjohej! :D

* När jag handlade mjölk fick jag en tia extra i växel (från en apparat, som guds sämsta barn sa jag förstås ingenting)

* Jag har övningskört, och förutom att jag fick motorstopp utanför uppfarten och blockerade ett helt körfält i flera minuter medan massa bilar linade upp åt bägge håll och blev fett irriterade samtidigt som jag inte fick igång bilen (märkte sen att jag råkat hamna på trean) så gick det faktiskt bra! Jag åkte till Sollentuna, övade på att växla bra och inte kolla ner på växelspaken, hålla koll på mina surroundings och köra rakt.

* Jag träffade Emelie i Mörby när jag övningskörde dit!

* Jag har sett på jättemånga south park avsnitt idag! För många innebär det inget liv men för mig innebär det lycka! :p

* Jag har gått ut med Zäta, som är en jättesöt Golden jag ska gå ut med i tre veckors tid!

* Jag fick ett sprillans nytt fräsch exemplar av Ridsport idag!

* Jag ska göra imorrn till en mycket bättre, nyttigare och framför allt produktivare dag än det var idag!



Och för att fira allt detta kommer här en underskön bild på mig förstås, som alltid, från i somras! För nu tycker jag det känns som höst!

byee solstrålar små! <33
(nej jag är inte ironisk, jag keepar up bara)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: