bloggenjosse

6 dagar kvar till jul!

Kategori: Allmänt

Tvingade upp mig ungefär nio! Väldigt bra gjort, men jag är astrött nu. Så jag ska alldeles strax iväg och hämta mina bilder. Först måste jag bara borsta tänderna och platta håret.

Förstår ni att det är 6 dagar kvar till xmas btw?? Det är ju hur få dagar kvar som helst! Varje dag kämpar jag med att upprätta julstämning, som inte infunnit sig. Jag tycker mest min minijulgran stör mig när jag ska sova, och tror att det är januari. Fan alltså! Kommer ångra att jag inte njöt av (den snöiga!!) julen när jag väl hade den! You don't know what you got til it's gone! I alla fall så har jag ändå sex dagar på mig. Kämpa!



Rudolf me röa mulen
Den här bilden gjorde jag förra året till en yt-video (I saw mommy kissing santa claus av Jackson 5) och nu har den videon 30 000 views. COOLT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: