bloggenjosse

Fan då

Kategori: Allmänt

Åh det gick sämst på min körlektion idag!! Hade en ny lärare och bredde därför på, typ "JA jag har kört jättemycket!!" Det första som händer är att jag får två motorstopp. På raken. Sen lite varierat med att hon måste hoppa in med "nödbromsen" fem gånger, påminna mig om hastigheten etc etc. Fan fan fan ocksÅ! "Jaa" sa hon när vi var klara. "Då kan du börja öva på backa in i parkeringsruta nästa gång!"

Sen skulle jag boka riskettan, och tanten i receptionen kollade mina papper. "Mmm okej 24 januari har vi" (jättesent). "okej" sa jag, "Man kan inte boka risktvåan på en gång?" "Hehehe" svarade tanten, "vi väntar några lektioner va".

Alltså, jag SKA ta mitt fuckin körkort innan jag åker. Jag SKA ta det innan februari är slut. Men på något sätt blir jag alltid mycket nervösare/sämre/taffligare när jag kör deras jävla wolkswagenbilar. Varför kan inte jag använda pappas bil, det vore väl helt perfekt? Ska kolla om inte det går till uppkörningen, då slipper man hyrbilspris också.

Kommentarer

  • Carrrrrrrrrrrrrrrr o säger:

    Bilen måste ha dubbelkommandon, så såvida ni inte installerar det i eran bil måste du nog hyra bil :/

    2010-12-14 | 19:49:42

Kommentera inlägget här: