bloggenjosse

Gott nytt år, 2010/2011

Kategori: Fotografier

Vad har jag gjort i år som var så mycket bättre än 2009? Jag har inte ordnat upp mitt liv särskilt mycket. Jag har inte blivit stenrik, räddat världen eller uppfunnit något bra. Totalt meningslöst år alltså. Däremot har jag klarat den långa slingriga och steniga vägen som kallas skolåren, och jag tog studenten i juni. Tjoho! Sedan har jag testat på universitetslivet för en månad typ, fått en häst, hängt i Berlin ett par gånger, provjobbat, postjobbat och stalljobbat samt bränt ut mig inför en julshow i stallet ungefär.

2011 ska jag därmed försöka tänka mer på mig själv. Jag vill verkligen ordna upp mitt liv (sagt detta hur många gånger som helst), jag vill det verkligen. Och med det menar jag att utgå från mig själv, leva livet som jag vill, göra sakerna jag vill och försöka njuta av det varje dag. Alltså hitta något positivt med varje dag! Jag vill träna (är så peppad nu, bara jag slapp denna förkylning!!), jag vill kasta mig ut i världen, träffa nya roliga människor och uppleva, fota och leva livet på mina villkor.

Det är väl typ vad jag vill att 2011 ska handla om. Gott nytt år!


Fyrverkerierna inför 2010 i fjällen. Fjällen kan dom med! Saknar nyår där....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: