bloggenjosse

hejhej

Kategori: Allmänt

Idag har jag kämpat mig till stalletx2, först Frasse och sedan till DRK för att rida privatlektion. Dock var jag så matt i kroppen att jag höll på att spy.

Och sovit dåligt har jag också gjort. I natt vaknade jag vid 2 och var vaken till typ halv fem... Därför är jag typ konstant trött trots att jag lägger mig innan tio nowadays! Å nu blev jag jättetrött plötsligt.

Jaja imorrn ska jag rida en till lektion på DRK men sen såg jag att den krockade med min körlektion. Oh noes tänkte jag först, och ringde lite moloken till körskolan (avboka ännu en lektion, fan!) men då kunde dom erbjuda mig en DUBBELlektion 06:30 (nollsextrettio ja) på tors! Så nu ska jag bara krya på mig. Det enda är att jag får typ att jag ska nysa och sen gör jag inte det, och då känns det jättekonstigt i näsan. Och ögonen rinner och allt sånt.

mm, allt för mig just nu. Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: