bloggenjosse

Meh

Kategori: Allmänt

Jag hade påbörjat ett inlägg om rasism som var jättedjupt och diskuterande, men jag ville inte pubba det när jag skrivit klart det för det var inte tillräckligt bra tyckte jag så det fick ligga i utkastet. Inte visste jag att blogg.se tömmer utkasten efter ett par dagar! Jaja. Kan uppdatera lite om vad jag hållit hus i helgen.

* Gjort klart julrevyn i stallet. Hade alltså showen igår.
* I fredags red jag och fixade musiken till showen fram till halv fem.
* Lördag hade jag genrep HELA DAGEN OCH KVÄLLEN i stallet, gick uruselt och jag var halvsjuk, trött och orkeslös. Sedan var jag och en kompis här och bakade hela natten. Bokstavligen. Vi gjorde ett pepparkakståg bla (Roslagsbanan som hade spårat ur) och sov en timma klockan 6-7 på morgonen.
* Var en zombie på söndagen så med tanke på förutsättningarna gick väl showen rätt bra.

Nu den här veckan ska jag ta tag i allt jag inte pallat med innan julrevyn är det tänkt. Fast just nu är jag så trött att jag inte orkar någonting. Fan att allt ska kännas så tungt och jobbigt! Och inte en bild orkar jag lägga upp ens. Inte en jävla bild.



Såhär vill jag vara

Kommentarer

  • Jessie säger:

    Va i helvete e de här för video?!!!:D

    2010-12-16 | 19:28:53
  • Soffi säger:

    Hahahahaha har du sett del två när hon köper en porrtidning? HAHA xD

    2010-12-20 | 12:59:14
    Bloggadress: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: