bloggenjosse

Saker som gör mig glad

Kategori: Allmänt

Min blogg är fortsatt emo! Ska bryta trenden här och nu eftersom jag just nu mår, psykiskt, ganska bra!

(Alla dessa punkter kan appliceras till idag)

* När ett problem kommer och sedan löser sig på ett bra sätt

* När det går bra på en körlektion

* När jag jobbar sista nattpasset på Posten och det gick bra och det faktiskt var rätt kul

* När jag är på julmarknad och lyckas pruta ner massa saker genom att bara vara en übergullig tjej <3

* När jag börjar känna julkänsla på riktigt

* När jag har tre par fina skor som mamma köpt åt mig

* När jag känner att läget är, rätt mycket, under kontroll

Nu ska jag bara sova lite och kurera mig (har börjat bli sjuk igen..) så jag kan ha en wonderfulchristmastime!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: