bloggenjosse

sjukstuga

Kategori: Fotografier

Har varit sjuk ungefär i fyra dagar nu, men imorse när jag vaknade kände jag mig sämre:( Ingen feber men jätteförkyld. Sov rätt dåligt inatt också, sov ryckigt och vaknade med jämna mellanrum. Idag har jag fixat bilder som vanligt, förberett julklappen till Freddie (en serie, den blir väldigt PK) och gått runt och tyckt synd om mig. Har jag gjort något mer? Nej.

Borde förstås fixa fler julklappar, funderar på att framkalla lite foton? Relativt billigt och kul ju. Om de är fina. Så ramar man in sen! Vet bara inte vilka jag ska framkalla, typ till farmor och mormor? En bild på en blomma? Inte det roligaste kanske..


Tckte den här blev rätt cool, fotade en tjej i stallet med hennes häst. Stod i djupsnö i en timma typ haha, säkert därför jag blev mer förkyld.. Den är oredigerad btw

Kommentarer


Kommentera inlägget här: