bloggenjosse

tråkig blogg - häst 247

Kategori: Allmänt

Hinner typ aldrig skriva! har så himla mycket. Har jobbat tre fm:dagar den här veckan i stallet, 7-12, sen hem fortsomfan och fixa med affischer (allt klart innan nästa söndag) sen direkt till stallet igen på em och ha träningar med barna. Glad glad glad, positiv tjej och peppa alla! Hugg tag och tjata på de som aldrig kommer. Tänka vad som behövs fixas inför nästa vecka, se till att allt är iordninggjort.

Jag har fått mitt nattjobb på Posten. Woho typ. Men grejen är att jag känner mig rätt förkyld just nu och vet inte när på dygnet jag ska hinna sova&kurera mig. Just nu lägger jag mig rätt mycket i tid. Sen är det tydligen julafton om mindre än 24 dagar och jag har inte fixat en jävla julklapp. Hinner inte ens med julstämningen!! Ska försöka ta tag i allt det där om två veckor, när det är så lagom stressigt. Och när ska jag hinna planera min framtid och mitt liv?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: