bloggenjosse

Utskriftsbilder del1

Kategori: Fotografier

Ok det här är kul! Jag lägger ut några bilder i taget lite då och då, från den mappen jag ska framkalla från. Självklart inga stötande bilder, stötande för mig alltså! Och förstås inte alla, jag har bövlen typ 300 bilder men ett axplock tänkte jag mig! Sen kan jag skriva lite fint om varje bild jag lägger upp. Ok:


I augusti 2009 var det Coldplay-konsert på stadion! Senast jag var på Stadion var när jag kom inflåsande på en 354:e plats i minimaran 2001. Men nu var det dags igen! Konserten var väldigt bra. Här är det yellow.


Jag och Emelie startade i september 2009 vår gemensamma hästblogg, som snabbt kom att bli en "gebarngratisbilderochlägguppdomjävligtfort-blogg". I alla fall behövde vi väl en bild tillsammans för det var det tydligen ont om, haha. Därför togs denna bild där jag ser ut som en douchebag. Är väldigt obekväm framför kameran, ingen nyhet precis.


Denna bild bör förstås avnjutas i storformat! Jag har på mig en chokladmask.


Fotade lite ponnyer (vi är fortfarande i sept 2009) till stallets hemsida.


Sen blev det höst! Kan detta vara oktober? 2009 iaf.

Allt för den här gången!

Kommentarer

  • Emliiiii säger:

    Hahahhaha den där bilden på oss alltså, jag ser heelt fail utXDXDXDXD

    2010-12-20 | 13:53:33

Kommentera inlägget här: