bloggenjosse

Utskriftsbilder del3

Kategori: Fotografier

Bara för att det är 31 december så firar jag med en till utskriftis!


November 2009, på Globen Horse Show. Jag är bakom kameran, inte framför


December 2009, frostiga rosor


16 december 2009, det supersnöar och jag är superlycklig! Det blir en vit jul ändå! Året därpå är jag mest likgiltig till snön


jag hade världens julfeeling och bakade såhär fina pepparkakor. Eller, spritsade snarare, har för mig att dom var köpta


Ruby min sötaste sköthäst <3 i december 2009!


Fågeln hade julfeeling som jag


Pånni innan jul


Jag och Emelie hann med julmarknad i Gamla Stan dagarna före jul


Freddie i fjällen showar off sin lunch, januari 2010


Fjällen <3


Å såna här saker kan göra ens dag. Som när Marcus tappar snöret efter pistturmaskinen och måste staka flera meter för att hinna ikapp <3 Januari 2010 (här ser man Sverige och Norge mötas btw. Mäktigt)


fjällen <3


Fjällen <3 påväg hem, januari 2010


Jag februari 2010. På väg till skolan? Redo att gå ut? Ingen som vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: