bloggenjosse

VAD I HELVETE

Kategori: Allmänt

Igår fick jag jobba första passet på Posten. Kul! Eller ska vi säga, inatt. Jag hade helt glömt bort att jag fortfarande var reserv eftersom ingen kontaktat mig om att jobba, så därför hade jag inte heller sovit ut som jag borde. Jag jobbade förmiddag i stallet (gick upp 6) till tolv, sen hem och fixade tror jag, sen ringde dom från posten så jag sov i tio minuter, åkte och höade till hästarna vid nio oxh sen direkt till årsta. Att jobba var kul faktiskt men SÅ slitigt. Och timmarna gick hur långsamt som helst. Man står alltså upp i sju timmar i sträck. Med en paus på 30 min vid två. Jag trodde jag skulle svimma som inte sovit inför det men det gick bra iaf. Sen på väg hem sov jag på tunnelbanan, och sen hopp i säng, frid och fröjd!

 Men nu:
- Jag vaknade NYSS. Alltså halv sex.
- Jag har sovit bort HELA dagen (skulle vaknat elva)
- Jag har EN MILJARD grejer inför kommande julafton att fixa - Har inte hunnit jobba på julkänslan än :(:(:( (drömde att snön smälte och det blev 25 grader sol)
- Jag mår nu psykiskt dåligt över hur fan jag kunde sova bort hela dagen. HELA dagen !!!

Visst att jag dygnade igår eftersom jag kom hem halv åtta men ändå! Fan fan fan fan fan fan fan FAAAn. Nu ska jag stressgöra allt jag tänkt göra, helvete vad jag hatar mig själv :(:(( Imorrn och på ons ska jag klämma in ALLT juligt jag vet.

Nu går jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: