bloggenjosse

a rush of blood to the head

Kategori: Allmänt

okej. Jag har matteprov om nästan exakt åtta timmar. Jag kommer få IG. Visst ville jag väl inte inse det tidigare idag, det kändes tillochmed bra när Carro hjälpte mig (tack!!) men nu känns det skit igen. Jag vet inte ens vart jag ska börja plugga. Vad spelar det för roll egentligen? Nu gör jag det här provet, får resultatet som det kommer och sen skriver jag G på nästa prov+nationella. Då kan väl inte ens min mattelärare, som visserligen är helt mentalt störd, efterbliven och helt enkelt dum i huvudet inte ge mig ig?? för isåfall har jag fått G på tre av fem prov, varav nationella väger tyngre! Sådeså! Nu ska jag duscha, kolla imorgons outfit (förösker jag fixa det imorrn kommer det sluta i linne och mjukisbyxor, onsdagmornar 8.10..) och läsa igenom alla sidor i min överjävliga mattebok en gång till.

Status spagat: fortfarande 25 cm till golvet. Spänner rejält. Öva öva öva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: