bloggenjosse

as time goes by

Kategori: Allmänt

FAn jag hade skrivit världens längsta och bästa inlägg men blogg.se sepade sig som vanligt så allt försvann. FUCK YOU! Får väl försöka återge lite här under dååe...

45

Det här spelet var iaf jättelänge sedan jag körde, så jag fick ett ryck nu och körde... det är så himla kul! 45 färger är visserligen långt ifrån mina forna glansdagar då jag kunde namedroppa typ 150 färger, men lite av det sitter fortfarande i :p Det finns en landvariant också, som är jättekul och jag kommer ihåg 2008 när jag och Lovisa satt och utmanade varann i det. Den ena satt och skrev så tangenter flög medan den försökte komma ihåg exakt alla små länder och gå igenom världsdel för världsdel medan den andra satt och psykade för allt vad den pallade. Haha det var tider det alltså!

Ja sedan var jag på baletten och det blir bara roligare och roligare för varje gång! Jag vill typ börja fler gånger i veckan, för att utvecklas men eftersom jag inte har råd med det får jag väl fortsätta gå en gång i veckan och ha typ privatlektioner med mig själv.

Så NU måste jag plugga religiooooon... har knappt pluggat och provet är imorrn på judendom :( Men jag kan nog få VG, så får jag MVG i de andra proven har jag MVG som i en ask i religion B :D För er som inte vet fick jag nämligen MVG i religion A nu i januari, vilket gjorde att min studiemotivation höjdes med 100%. Detta varade ca en vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: