bloggenjosse

bara 110 dagar kvar

Kategori: Allmänt

till studenten, så jag borde ju hålla ut lite till och inte låta pluggångesten gräva ner mig totalt... men jag har så jäääävla mycket nu!! En miljard inlämningar(varav vissa var till innan jul), prov/läxförhör imorrn, muntligt på måndag och sedan löser prov och redovisningar av varann på löpande band. Man får ju inte ta det lungt nån gång!!

Idag gick jag en powerwalk hem från skolan på 30 min, svinkallt :p Man känner sig ändå lite off med vinterjacka, flera har redan börjat med kappa. Why det är kallt fortfarande?! Fast jag funderar på att köpa en kappa, min gamla är sönder och när det blir för kallt för vårjacka och för varmt med vinterjacka måste man ju ha ett mellanting = höstkappan!


jag måste klippa miiiiiggggggg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: