bloggenjosse

BragdAnja!

Kategori: Allmänt


                           


Nån som INTE såg hur Anja lyckades från att igår varit i princip konvalescent efter sin dramatiska krasch till att idag ha bästa tid i tre nr i kombinationsslalomen och sedan behålla den när Lindsey Vonn av alla människor KÖR UR?!! OMG! O.M.G!!!!! Jag är så imponerad. Jag satt och skakade av spänning och medan Anja ledde önskade jag väldigt osportsligt att alla skulle köra ur. Och gubbe efter gubbe körde ur! Mamma refererade kommentatorerna i TV med att Anja antagligen skulle bli fyra när amerikanskan på M tagit ledningen. Men jag slutade inte tro på medalj (hehe) och så BLEV DET EN!!! Jag är så stolt över henne!! HELT HELT HELT otroligt!

Shit. Nu är det skidskytte. Och det är jättespännande. Jag VILL se! Men jag FÅR INTE. Har prov imorrn, och någon klok människa sa en gång att man måste plugga inför prov om man vill ha bra betyg, samt sova bra inför. Jag kommer inte göra någotdera. Jag kommer faila (well inte IG iaf men typ VG) om jag inte försover mig. Fan. Jag orkar inte plugga. Fast jag vill gärna ha det där bra betyget. Det är ju så sabla mycket!!

Okej nu gör jag så att jag läser lite till, sen lyssnar jag på skidskyttet via radio sthlm, min nya favvostation :p YAY

Varför lägger man ett samhällskunskapsprov medan OS pågår? Borde inte OS vara schemabrytande?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: