bloggenjosse

I did it!

Kategori: Allmänt

Nu har jag sett onda dockan-filmen! Tack Ullis&Emelie för att ni såg den med mig, hade aldrig vågat se annars... :p Sofia bangade ur, officiellt var hon sjuk men jag vet nog att det inte bara var därför...Den var väl rätt läskig men eftersom den så tydligt var så b-filmig så blev den aldrig riktigt skräckinjagande. Man vande ju sig vid dockans fejs efter ett tag så. Nu kommer den bara kännas läskig när det är mörkt o så men då är ju typ allt läskigt :p

Min tandställning har förresten börjar göra ont :/ Den gör det med jämna mellanrum, helt plötsligt är det något som sticker ut och som man inte kan få bort, och den här gången är det en plupp som sticker ut och liksom skär på tungans ena sida x( Man förstår inte hur skönt man har det när man inte har ont någonstans, och i munnen gör det verkligen asont vart det än är! Jag kan ju liksom inte flytta tungan någonstans så den skrapar mot den där sabla pluppen hela tiden och gaaah! Jag har inget vax att sätta på nej. Fan kan man klippa bort pluppjäveln eller så? :s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: