bloggenjosse

jag föll för tröttheten

Kategori: Allmänt

Jaha men det här var ju bra. Så fort jag bloggat klart stupade jag i säng och klockan var väl, halv fyra? Och där sov jag, struntade i att mobilen ringde, och sov till klockan var halv sex. Alltså till nu. För då kom mamma hem. Nu blev jag tillsagd att göra disken, för Freddie hade ringt till Linnea och bestämt att dom skulle leka. Hon är så handlingskraftig så. Sen sa mamma, på engelska av nån anledning: "Can you make some pancakes please?" och Freddie svarar med sin pipiga röst "men mammaaa varför säger du på engelska för jag fattar ju vad du sa, du frågade om josse kunde göra pannkakor jöö!!"

Så nu ska jag laga mat&disk hihi... och kommer aldrig komma i säng i natt heller. Lite som vanligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: