bloggenjosse

Joggblogg once again!

Kategori: Allmänt

Yes det är min jättebra nya vana! När jag stekt klart pankisarna drog jag på mig mjukisar och mössa och iväg bar det! När jag kom till Skogsvik så tänkte jag; nej men när jag ändå är här kan jag lika gärna springa till Balders, och när jag kom upp för backen tänkte jag; nej men jag kan lika gärna springa till sätra äng... typ Forrest Gump :p bara inte lika uthållig i guess :p Ja, så jag sprang på 49 min, 6,66 km. Det var rätt långsamt för jag fick håll i början och får man det i början är det svårt att få bort det. Men smart som jag är sprang jag långsamt då och kunde sen öka farten successivt. Och jag sprang hela tiden, till och med i alla branta backar. Jag är bäst! Sprang själv för Lovisa hade tydligen annat för sig. Men det är ändå rätt skönt att springa själv, man kan ha hög musik och springa i sin egen takt. Och det är så himla skönt att springa ute för luften kyler ner en lagom så man inte blir helt supervarm.

   
Hehe jag före, fett taggad  Jag efteråt, PHU det tar på krafterna att springa runt jämt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: