bloggenjosse

Lite om dagen

Kategori: Allmänt

Ja jag var ju hemma idag alltså. Först hade jag rätt dåligt samvete för att jag var hemma mest för att jag var trött efter att ha varit uppe för länge pga OS (lyssnade på curlingmatchen via radio stockholm kl 2 på natten). Men sedan hörde jag på samma station idag att man kan faktiskt skylla på OS om man är trött, det är okej. Det är ju ändå bara OS var fjärde år! Bövlen! Så jag har inget dåligt samvete längre. Eller lite, jag har inte pluggat så mycket till samhällskunskapsprovet eller matteprovet men jag tar det strax.

Hade också berlinmöte med glada tjejer i Vaxholm idag! Bara en vecka kvar cirkus nu! Yay! Vi ska besöka en karaokebar, ska jag se till :p

Hos tjejen vi var hos såg vi OS också, Anja Pärsons åk. FYfan vad läskigt det såg ut när hon kraschade! Fatta att hon gjorde det i 100 km i timmen, tack vare hennes sätt att landa blev det inget värre utan jag tror att det var något med vaden men självklart blir det stora skador och någon OS-start är väl svårt att tänka sig att hon kan göra :( Väldigt surt, tror detta skulle bli hennes sista OS? Hon hade ju silvret i en liten ask nästan och gav verkligen allt!




Ja, nu så ska jag plugga

Kommentarer


Kommentera inlägget här: