bloggenjosse

pluggggg

Kategori: Allmänt

Nu pluggar jag, blev lite uppehållen iochmed att familjen kom hem :) Alla var jättebruna och visade jättefina foton från diverse vita stränder med turkost vatten och gröna vajande palmer ovanför... "ja vattnet var ju lika varmt som luften om inte varmare, och då var det ändå trettio grader i luften!" upplyste mamma mig, som pricken över i:et. Men det är ju skönt att dom haft det bra. Jag får väl också åka utomlands...nån dag.

Well så imorrn ska jag ha romantikredovisning och det kommer inte bli kul för jag kan tyvärr inte vad jag ska säga. Vi ska jämföra Frankenstein som bok och film så jag får väl bara plugga in texten. Plus att jag har redovisning om fenomenoloigi, och det kommer nog också bli awesome, kan ju knappt uttala namnet rätt. men jag slutar 13.20 iaf! YAY. Och imorrn ska jag springa med Lovisa, igen! Jösses vad tiden går.


Det här var Egypten 2008, min senaste riktiga solaåbadafaständetärkalltiSverige-resa... jag har precis snorklat hela dagen och solat och det var så sköööööööööönt

Kommentarer

  • Danielle säger:

    jag vill också på solaåbadafaständetärkalltiSverige-resa!



    2010-02-08 | 11:31:53

Kommentera inlägget här: