bloggenjosse

Sick&tired

Kategori: Allmänt

Ja trött är jag iaf men sjuk vet jag inte... känns lite så iallafall :(

Shit hur trött kan man bli egentligen på en skala från ett till fem?? Imorse väckte Freddie mig (nu börjas det...) två minuter före min väckarklocka skulle ringa med att hojta "Josse nu ska du upp! Du måste gå upp nuuuu! Annars kommer du försent!" Och så fortsatte hon sådär. Och jag blev jättesur (mitt morgonhumör är inte det bästa) eftersom hon väckt mig innan min väckarklocka hade ringt. Det var ju hela två minuter kvar innan det sabla alarmet skulle gå! Så jag fick sova en minut till, och sedan masade jag mig till skolan och satt igenom lektionerna men inte så mycket mer. Lyckligtvis slutade vi halv två, asskönt så nu funderar jag på att sova. Fast gör jag det kommer jag vara uppe till jättesent, och det är ju inte så bra :( Får see

Kommentarer


Kommentera inlägget här: