bloggenjosse

Tja

Kategori: Allmänt

Idag hade jag bara en lektion, asskönt! Pga att min samhällskunskapslärare är i Holland eller så just nu :) Men jag satt kvar och kämpade med min romantikredovisning med Camilla som vi ska ha på måndag, nu är den väl någorlunda klar hoppas jag...

Sedan gick jag hem, hämtade min bildmapp, vände i dörren och gick (nej jag sprang) till bussen för att åka med den obviously  till skolan. Men så sitter jag där, ingen bussjävel kommer och klockan blir nuärdettidattgåtilllektionen, hon blir nuärdusentilllektionen och sedan blir hon nejnujävlarfårdupallradigiväg!! Men jag satt där som ett fån på hållplatsen och funderade på om det var värt att gå till skolan (skulle ta 20 min) eller gå hem. Jag gick hem, lat som jag är. Samtidigt började det snöa jättemycket så det var ändå mysigt. Och det var bara bild som jag läser igen, jag kan lämna bilden till henne imorrn och fråga vad vi har i läxa. Det löser sig.

Så nu har jag sjungit singstar så mycket att jag har ont i halsen :) Funderar på att gå ut och skotta snö. Hela vår uppfart har ju snöat igen IGEN.

Teen Hair style,Teen Hairstyles for girls
Jag vill klippa mig så jag får långt hår nån gång!! Typ såhär?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: