bloggenjosse

Felberäkning

Kategori: Allmänt

Precis när jag kom hem från affären med jättemycket dyr kyckling(var tvungen att gå över min budget för att ha råd men det skulle räcka till marcus också) så kommer marcus traskandes från huset. Han var påväg till lumpen. Jaha? så nu har jag mat så det räcker i flera dagar.

Haha och när jag mötte honom frågade jag lite diskret varför han inte hade några skor(speciella lumpenskor alltså) med sig. Han sa att han glömt dom hemma och så struntade han i dom. Jag råkade nämligen ta dom när jag skulle till stallet, och märkte inte det förrän jag var framme typ :p Så jag gick hela dagen och funderade när Marcus kunde tänkas åka till lumpen... Han behövde väl sina skor? Gud jag måste sett jättekonstig ut med dom, dom svänger ut vid sulan så man ser ut som Janne Långben fast dom var jättesköna att gå i! Blöö nu måste jag plugga fast jag vill bara sovaaa... kommer aldrig orka upp i tid imorrn :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: