bloggenjosse

Hemma från baletten!

Kategori: Allmänt

och jag har även hämtat min kamera i stallet! Duktigt! Baletten var askul iaf! Carro var sjuk och kunde inte vara med, men balett är ju rätt individuell grej så man behöver liksom inte jobba tillsammans med någon. Åh jag blev så sjukt stolt, vi skulle göra fällkniven, asså när man fäller ner ryggen så huvudet går in mot låren, och först gjorde jag jättekonstigt men sedan förklarade hon hur man skulle göra (för alla alltså) och då småövade jag lite för mig själv och helt plötsligt tystnar alla och när jag (röd i ansiktet och pustande av ansträningen) kikar upp ser jag att hon står strålande bredvid mig och utropar: Ja precis just så!

Haha! Kanske jag blir en balettdansös ändå en dag? Who said?!

Så det var jättekul, jag övade på balettmoves på vägen hem och på vägen till stallet samt vid busstationen. Jag kommer typ baletta varenda dag hemma. Det är ju aslätt för man behöver inga maskiner eller utrustning, bara man värmt upp lite kan man stå mot en vägg och plijéa på :D

Nu har jag gjort energibars också. Jag dammsög internet efter ett recept, först googlade jag bara på bars men då fick jag upp massa krogförslag, så jag ändrade min sökning igen och igen tills jag hittade ett bra.. Jag har haft massa gott i typ torkade fikon och aprikoser, cashewnötter, valnötter (ja jag kan äta dom om dom är tillagade, och ibland när det inte är pollensäsong)och annat! Så nu väntar jag bara på att dom ska bli färdiga.. Jag tänkte nämligen att det är jättesmart att ha under långa dagar till skolan, till exempelvis imorgon...oj nu piper det från ugnen. Nej vänta fan jag glömde kanel i smeten :O Brb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: