bloggenjosse

hemmafru

Kategori: Allmänt

inte för att jag är en fru, men det låter snyggare än typ "hemmatjej".. Ja som sagt, dag 1 på ensamhemma..historien! Jag startade väldigt bra med att göra disken, sedan har jag tävlat och när jag kom hem gjorde jag en tvätt av bara farten, städade mitt rum (det är jättefint nu, hängde bla upp en almanacka på väggen ovanför sängen så det är liite mindre vitt där! Den får hänga där tills jag hinner till ikea vilket sker i april nångång tror jag..) och nu ska jag göra mat och handla! Eller tvärtom men iaf. Hmm funderar på att göra typ kycklingklubbor med couscous och granatäpple! Sånt är jättegott! :D Och det tar inte alls lång tid att göra. Så sen borde jag göra läxor. Och avrunda min flitiga dag med att lägga mig tidigt!

Undrar bara hur jag tar mig upp imorrn, eftersom jag börjar åtta och tio och det ALLTID är mamma/pappa som väcker mig? Hmmmmmm....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: