bloggenjosse

Home Alone 7

Kategori: Allmänt

Jaha så har dom åkt till Thailand då! Familjen alltså. Så nu ska jag vara hemma i två veckor ensam :p Hoppas det går bra, jag hoppas framför allt på att:
- Inga spindlar dyker upp i mitt rum för jag vågar/kan inte handla dom själv
- Ingen gör nåt inbrott
- Strömmen inte går
- Jag inte försover mig varje dag iaf
- Det inte blir för ensamt
- att jag inte tänker på skräckfilmsscenarier medan jag är själv :p Radio på högsta volym säger jag bara! 

Men det är ju mest skönt att vara själv iaf :) Tycker jag. Får se vad jag tycker om en vecka eller så... Emelie ska kanske bo här lite iaf så helt ensam kommer jag ju inte vara!
 

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Fest? :P Höhöh nä men vaddå inte visste jag att de skulle vara så länge? Inte så smart att skriva om det i bloggen :S

    2010-01-23 | 23:33:53
    Bloggadress: http://saganomsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här: