bloggenjosse

Molly

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte riktigt vad som är felet. Med oss och kaniner alltså. Mulle dog ju i våras, när räven tog honom (eller en katt) och han var bara typ 5 månader. Nu igår var buren öppnad och Molly borta och längre bort fanns lite blodspår (har inte kollat tomten så jättenoga :s)! Så antagligen skuttar Molly nu på evigt gröna ängar...:( Freddie blev jätteledsen förstås.. Jag blev inte ledsen direkt, jag var inte med henne så mycket men det är klart det är tråkigt att hon dog:( Ibland när hon såg ensam ut brukade jag gosa med henne och så. Men fatta vilken otur vi har! Fast Molly hade förstås inte sådär jättekul liv, Freddie gick mest och matade henne liksom. Jag får väl pusha henne mer att leka med kaninen också om hon får en till!


Vila i frid Molly

Kommentarer


Kommentera inlägget här: