bloggenjosse

retorik får avsluta min söndag

Kategori: Allmänt

Åh jag är så trött! I fredags beställde jag min studentmössa(på tiden), den kommer nog bli asbra! Om jag får den innan första juni vill säga. Emelie hjälpte mig med den så den blev typ precis likadan som hennes bara att jag skrev mitt namn och klass på framsidan. Sen var vi i stallet, sen gick vi ut och kom hem halv fem dan därpå vilket gjorde att min lördag blev en enda seg kola. Jag var SÅ trött och matt. Så vi bakade scones och såg på Törnrosa. Fast jag somnade i slutscenen, så jag hann inte se hur den där törnrosbusken hamnade runt slottet, utan jag såg bara glimtar av onda fén som blev en drake och sen när prinsen och törnrosa valsade runt i salen. Men jag kanske inte missade så mycket.

Och idag har jag jobbat i stallet, fett jobbigt, och sedan lagat mat och nu ska jag göra läxor som jag inte vill göra och jag är dödstrött och kommer somna på tangentbordet närsomhelst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: