bloggenjosse

Självkänslan long gone

Kategori: Allmänt

Jaha, så var man deppig igen. Jag har typ världens svacka i ridningen och det är jättetråkigt. När det är något man tycker är askul och så går det skit i det känns ju inte världen sådär jättelajbans.

För att muntra upp mig själv (okej jag satt mest och slötittade) såg jag på konståkning. Haha det gör en faktiskt lite bättre till mods! Man sitter där, hoppas att dom ska ramla, skrattar åt deras ansiktsuttryck som ska förmedla stormande känslor till de jättekrångliga rörelserna de utför. När jag ser på konståkning ser det så lätt ut att jag tror att tillochmed jag kan göra sådär.

Jag har en asbra idé till ett konståkningsnummer. Varför inte göra ett Michael Jackson-nummer?? Är inte det assmart? Man har såna kläder, står i mitten och det är mörkt med bara en spotlight på en och så börjar man göra någon typisk move, och sedan åka runt till nåt medley! Fränt va?

håller på att rita Jessica Alba just nu, hon är skitsvår och speciellt hennes håår! Man måste ju typ rita varje hårstrå för att det ska bli snyggt, sudda ut lite och markera lite mer.. det är liksom två-steg-fram-och-ett-steg-bak-metoden. Kanske visar den om den blir bra. Om jag blir nöjd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: