bloggenjosse

but i still haven't found what i'm looking for

Kategori: Allmänt

daxx att uppdatera les bloggish då! ueh vad äcklig inledning det där blev då. Men men så blir det när jag inte vet vad jag ska skriva.. kan ta lite i punktform, blir enklast så

* kom idag hem från svartlöga som jag bott på i ett par dar med freddie+päron. Skönt: Sol, bad och ganska lugnt hela tiden. Oskönt: Broms+myggbett+ att jag bränt mig på ryggen.

* Fick reda på idag att jag kom in på mitt förstahandsval på SU, digitalt bildberättande! Få se hur det blir med det då! Kom in på ett par fler också men förmodligen blir det första jag läser i höst :)

* såg paranormal activity förra fredagen med ullis, sofia och emelie, vilket resulterat i hallucinationer och kallsvettiga fantasier. Men jag har överlevt.

* Av denna film antar jag att jag börjat drömma bra drömmar, tex inatt drömde jag att både miley cyrus och kissie dog. Hallelujah!

* Hade förra söndagen (och fortfarande visserligen) den värsta söndagsångest man kan tänka sig. Jag blev way too full i lördags och gjorde alldeles för många o-pk:iga saker och sånt som absolut inte går för sig när man är i Sverige. Men hälften var kul iaf.

* har lite panik eftersom dom fortfarande inte kontaktat mig från espresso house om jag kan jobba där i höst. Så nu finkammar jag arbetsförmedlingen +ska stalka waynes coffee om att jobba där. *Hoppas*

* Har mer panik över att rean+alla bra saker däri försvinner eftersom jag aldrig utnyttjar den mycket pga min väldigt ostora pengahög.

*är äcklad över den dåliga svenska jag tryckte ihop i ett enda blogginlägg. Nu ska jag se south park och äta glass och jordgubbar. Och ha ångest över att jag kanske får diabetes eller så. Ses.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: