bloggenjosse

dog inte men blev hemma i sängen

Kategori: Allmänt

Fast jag tror inte att det var av borrelia. Jag har min gissning. I vilket fall kunde jag knappt sova natten till igår för magsmärtor, sedan när jag vaknade efter lätt sömn mådde jag så illa! Plus hade en såndär febermatta över mig :( Jag som skulle måla i stallet, det blev ju inget med det. Istället sov jag hela dagen och åt fyra jordgubbar under dagen. Eller snarare på kvällen, för då mådde jag lite bättre. Fast ibland vaknade jag och höll på att spy. Gud det var så äckligt. Jag sprang upp ur sängen på ostadiga ben och bara gick runt runt i badrummet medan jag knep ihop munnen. Jag hatar att spy! Till slut satte jag mig ner på toaletten, hörde knappt någonting medan hela jag började skaka. Sen stapplade jag tillbaka till sängen.

Idag mådde jag lite bättre, åt till och med en skål yoghurt! Sen kom jag på att jag aldrig sett Fight Club vilket är en stor skam, därför såg jag den. Den var SÅ bra. Mycket bättre än jag tänkt mig! Den utvecklade sig på ett sätt jag inte trott att den skulle göra, yay!

Imorrn hoppas jag iaf att jag är lite mer på benen. Just nu är febermattan kvar, men jag har antagligen ingen feber och jag har mest ont i kroppen samt mår illa. Bättre alltså!


Visst att den var lite blodig och jag blundade väl när de slogs för mycket men annars var den totally awesome!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: