bloggenjosse

imorgons planering

Kategori: Allmänt

oookej vad kör vi imorrn då? Onsdag, hm. Jag tänkte:

* Gå upp nio (?)

* Powerwalka en timma (!)

* Köpa skor/högtalare (vart får jag pengarna från?)

* Söka jobb

* Börja packa inför gbg

* Städa ur min bokhylla, skriva namn i alla mina böcker och rensa ut det jag inte vill ha och fixa om så mitt smink flyttas från fönstret in till bokhyllan...

Det ska bli så fiint så! :) man blir fett taggad på att städa! Hoppas det regnar imorrn så jag kan vara inne och städa med gott samvete. Att det regnar när jag powerwalkar får jag stå ut med för ut ska jag. Well och sen kanske jag ska rita klart Gaga också. En extra punkt blir det.

* Rita klart Lady Gaga.

Så, komplett lista. Bra där. En bild också så blir detta ett jättebra blogginlägg.


så, jag i fredags när jag raggade på en vakt. hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: