bloggenjosse

knotts on the stemmen banden!

Kategori: Allmänt

Tänk om jag fått knutor på stämbanden??! Alltså jag går runt och sjunger typ 24/7 men på sistone har det varit lite svårt pga min heshet som inte velat ge med sig. Visserligen är det mycket mycket bättre sen förra veckan men jag är fortfarande hes och så och rösten känns verkligen överansträngd. Så jag pratade med en av mammas kompisar igår som strängt sa att jag inte ska prata på två veckor. WTF? Fast å andra sidan kanske det är värt det? Jag kan fortfarande inte sjunga några höga toner i huvudklangen och sjunger jag kanske en minut eller längre blir min röst jättehes... :S Ååååh jag vill inte ha det såhär jag vill kunna sjunga normaaalt!! :(:(:(:(

Får väl vara tyst resten av kvällen då? :( Fan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: