bloggenjosse

Ni undrar förstås vad jag håller på med

Kategori: Allmänt

Det ska jag genast berätta!

Idag har jag köpt shorts och en skjorta på Beyond Retro med Emelie! Jag vet att skjorta inte riktigt är min stil men jag tycker att det är såå snyggt så och jag har lärt mig att bara ha på mig vad jag tycker om (med vissa undantag) så därför fick den följa med hem.

Just nu håller jag på att skriva ner massa adresser i excel till mammas jobb från enkäter och tipsgrejer dom haft. Det är höjden av uthållighet att sitta och skriva ner 150 adresser (förnamn/efternamn/telnr/mejl/är medlem/under 18) speciellt som man måste försöka utläsa vissa människors handstel. Fan vad crappy vissa skriver! Därför hittar jag på lite ibland. Dom får väl skylla sig själva om jag tror att dom heter Watter Fershts istället för vad de nu heter. Haha sedan tror jag att personen som skrev "Piglet" Andersson kommer ångra sig lite nu när jag anger Piglet som dens förnamn! Kul när SNF sen ringer upp mr Piglet för att värva den som medlem. Ja så det är lite vad jag roar mig med just nu. Det är fett jobbigt att sitta ner såhär länge och skriva :(

Igår kom Emelie hit så vi skickade bilder till varandra. Fildelning på högsta nivå! Och då fick jag lite blandade hästbilder och bilderpåmigsjälvbilder.


jag en dag på marken under hoppgruppen! Jag har kul!


jag och emelie i lördags! Nej söndags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: