bloggenjosse

Victoria+Daniel= <3

Kategori: Allmänt

Så fick prinsessan sin nyblivna prins tillslut! Gud den här dagen har varit så lång men samtidigt å så romantisk! Jag och familjen minus Marcus åkte in till Kungsan där jag började med att tappa bort alla vilket iofs inte gjorde något eftersom jag hade kameran. Såg på vigseln på storbildsskärmar som var helt gudomligt söt. Det var en sådan stämning bland folket där man stod, jättecoolt! Sen försökte jag se kortegen. Det gick inte bra eftersom den svischade förbi på två röda medan jag stod inklämd fem meter från staketet. Då hjälper det inte att man är typ två meter lång även fast man har en bra kamera. Sen åkte dom kunglig slup till slottet, och när den båtfärden var klar ruschade jag till Lejonbacken där jag lyckades få en rätt bra (om än väldigt sned) plats nära balkongdelen. Såg Per Gessle samtidigt!

Sen såg jag middagen hemma och guud så fint tal Daniel höll! Alla mina tankar om dem innan släppte helt när jag såg den kärlek och glädje dom tillsammans utstrålade. Det var verkligen som en saga. Och alla sagor har ett lyckligt slut och för mig innebär det att jag nu ska sova.


Victoria leds till altaret (halva vägen) av pappa Kungen




Kungaslupen


Vid hälsningen till folket!

Alla bilder är förstås jag som fotat. Inget annat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: