bloggenjosse

genvägen blir en senväg

Kategori: Allmänt

fan vilken labyrint Enebyberg är! Jag gick vilse när jag skulle gena lite och kom efter lång omväg till ett ställe jag kunnat gå raka vägen till på fem sek om jag hade gått vanliga vägen. Så då försökte jag gena lite till över ett snöfält, men snön där var en halvmeter djup typ vilket jag märkte ungefär i mitten av fältet. Åh gud sen var det så stressigt, jag skulle hämta freddie på skolan och bussen var som vanligt supersen så jag kom sent dit och vi fick stressa till Freddies simhopp som ligger i Skanstull. Därifrån hade jag en kvart på mig att ta mig till Balettakademien på Birger Jarlsgatan. Jag kom ändå bara fem min sent! Nu ska jag plugga historia, har prov på torsdag.

Under veckan ska jag:
- Sälja skivbiljetter (messa mig!!)
- eventuellt på bio med carro? :D Alice i undis?
- Rida
- Mellofinal på lördag med mellogänget!
- Eventuellt åka skidor eller så på söndag med Jessica?
- Avboka mitt jobb på söndag
- Stressa ihjäl mig över äckelplugg

Nyligen givna betyg:
- IG på matte C-provet (två prov kvar så det löser sig)
- MVG(litet minus) på Samhällsrapporten


Kolla den här fotade jag för ett år sedan, i slutet av februari. Då var det ingen snö på marken! gah! Fast när jag tänker efter är det ju vad det ska vara vid den här årstiden... men nu är det iaf vår! Och all snö kommer smälta! och man kommer behöva traska runt i gummistövlar en hel månad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: