bloggenjosse

jag suger på att plugga

Kategori: Allmänt

historiaprovet imorrn då. Får jag inte MVG på det här vet jag inte vad jag gör, men i vilket fall blir jag inte speciellt förvånad/besviken om jag inte får det eftersom jag som rubriken antyder; suger på att plugga. Jag skulle hållt mitt himla tal i Sv B idag och allt, men jag har inte hunnit öva eftersom jag inte vetat vad jag ska prioritera, historia eller sv? så på lektionen där vår lärare bullat upp med jordgubbste och mariekex (jättegulligt och vi var bara typ fyra pers där) så hade jag perfekta förutsättningar men velig som jag är bestämde jag mig i sista sekunden för att inte göra talet.

Och idag när jag kom hem så var jag tvungen att sova lite, var helt sjukt trött. Sen pluggade jag i 1 ½ timma, sen åkte jag till stallet och red. Och nu sitter jag här. Fast klockan är iofs bara tio över ett så det är inte alltför sent iaf. Inte om jag somnar pronto.

Så jag läser igenom all sammanfattning jag skrivit nu och sedan sover jag, sen läser jag på imorrn till klockan tre så gör jag mitt bästa.

Helgen blir väl kul iaf, kompisar, bio, mello, rida och sova! Och lite läxor men det är bara en parentes ;)


hehe, jag i Berlin och det är sent på kvällen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: