bloggenjosse

NK möter våren

Kategori: Allmänt

Igår drog Jessica med mig till NK för att kolla på deras modevisning där de visade upp deras tolkning av vårens mode, som gick åt afrikanska och orientaliska hållet. Jag hamnade i fotografhörnan och hade av en händelse tagit med mig min kamera! Kanske borde bli modefotograf då?!































Ja! Detta är heller inte alla outfits, blir väl en smärre serverkrasch för blogg.se om jag lägger upp fler.. ja och jag är medveten om att jag inte är bästa fotografen, OCH att modellerna inte kollade in i min minilins (hade några andra fotografer att trängas med) men men!

Kommentarer

  • Jessie säger:

    Härlig dag det var:)

    O bilderna blev grymt bra! även när du trängdes med de lite sämre fotograferna;) iaf han som höll med om att killen var sjukt snygg!;) Var så härligt när han svarade på ditt rop " gud så snygg han är"

    Ha det grymt bra i london!!!

    Syns när du kommer hem! då e typ din skiva! Måste prata om de där temat! har ingen aning hur jag ska klä mig :S:P

    Pusspuss på dig <3

    2010-03-16 | 20:36:46
    Bloggadress: http://moijessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: