bloggenjosse

skiva nr 2

Kategori: Allmänt

Ska på Carro B's skiva om ca 2 timmar, temat är "ditt förra liv".

Vad var jag i mitt förra liv? Har ingen aning. Med sådana här teman kan man ju spåra hur mycket som helst. Därför väljer jag att vara grekisk gudinna. Jag fick världens syn för mina ögon. Jag står där i vit lång klänning med böljande hår (eller uppsatt böljande hår), massa guld och gladiatorsandaler.

Efter lite letande hittade jag den vita klänningen, med paljettguldskärp i midjan =pörf! Fast den var aslång, inte så snyggt tyg och konstig slits typ mellan benen. Dessutom fläckig. Så nu ligger den i vattenbad och ska bli fresh igen. Sen tänkte jag fålla upp den så blir det bra! Gah nu är jag typ nervös, jag känner inte så många på denna skivan tror jag! Ska iaf inte dricka så mycket... Men det enda med min gudinneoutfit är att jag känner att jag kommer overdoa det. Tänk om de andra kommer typ som vanligt typ tja jag var partyflicka i mitt förra liv, och sen kommer jag där som gudinna med nåt jätteseriöst på mig, det känns väl inte hundra... gah gah gah.... jag får väl gömma mig isåfall

okej back to business=förberedelse!


Lite såhär tänkte jag väl mig! Minus ugglan. Eller äh den sög men den var väl fin iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: