bloggenjosse

skivan igår!!

Kategori: Allmänt

Maten var i princip oätlig och musiken laggade i början eftersom spelaren inte tålde att folk hoppade på golvet... Jag gjorde bort mig inför mina lärare och satte vin i halsen otaliga gånger... plus att jag senare gjorde bort mig en miljard gånger på dansgolvet, haha. Men skivan var ändå heelt underbar!! Det kunde inte blivit bättre! Undrar om de andra skivorna kan leva upp till standarden från denna!! Tack alla som följde med, askul! Tycker synd om Lovisa och Jö som inte kom, och om Jessica som blev utkörd av pmsvakterna :( Jag festade för dig Jessica!!


Emelie och Jessica innan! Snyggisar! Emelie var grunge och Jessica var pink lady från Grease!


Åhhh jag ska alltid ha de värsta minerna på kort! Well här var mitt Hannah Montana hår på plats iaf även fast jag inte har lugg som hon...


Jag och Emelie vid middagen, hm vinet börjar kanske stiga en till huvudet..?


Aww min samhällskunskapslärare Sterner höll tal! Kort och koncist!


Jessica goes model! Hon är ju van vid det, kan visa vad jag menar i ett annat inlägg... ;)

Detta var också det sist bilden som togs från skivan eftersom jag glömde kameran i en väska som vi hängde in i garderoben.
Nästa bild är från nattbussen och ser ut såhär:

Jag och Emelie. Haha. Tappat frisyren har man också.


Ullis, Emelie plus två nyfikna grabbar i sätet bakom på nattbuss nr 2 tror jag.

Imorse sov jag tills jag vaknade, vilket var precis då sista lektionen slutat. Yay! När jag vaknade var mitt hår tovigt och kändes som rastaflätor, samt så hade jag världens pandalook eftersom min mascara och eyeliner kombinerat med svarta ögonskuggan hade smetats ut över hela fejan. Jag tvättade bort allt innan jag gick för att säga hej till städerskan. Hon hade ju kunnat tro att jag var en inbrottstjuv.

Sedan tänkte jag, medan mina duktiga klasskamrater höll tal, att jag tar studenten om två månader vilket kommer vara världens befrielse. Men samtidigt kommer jag sakna min klass väldigt mycket, speciellt vissa personer. Jag har svårt för att bryta upp från saker, så det kommer vara lite sorgligt den första juni. Sorgligt med ett leende ändå.

Kommentarer

  • Jessie säger:

    TACK TACK TACK För att du festade åt mig också!!!;) haha jag lyckades iaf vakna i tid till min första lektion så va värt o gå hem tidigt..... lr NOT!!!:P



    HAHA grymma bilder;) ni såg pigga o glada ut på bussen;)

    2010-03-26 | 21:54:45

Kommentera inlägget här: