bloggenjosse

stress&press&mera stress

Kategori: Allmänt

Gud tisdagar är verkligen jobbiga! Jag går skolan till två, ska sedan hem och hinna äta något snabbt. Därefter hämta Freddie på skolan för att eskortera henne till Skanstull till Eriksdalsbadet där hon har simhopp. På en halvtimma (idag var det 20 min) så ska jag därifrån ta mig till balettakademien innan klockan slår fem i rusningstrafiken. Gick sådär idag, kom fram tio över. Jag mår så himla illa när jag blir stressad, jag ser hålögt framför mig och går med snabba steg och ger ilskna blickar åt de som råkar vara i min väg.

Och imorrn är det psykologiprov, yehoo... plus att jag måste fixa med skivan, plus att jag har en massa andra läxor plus att jag måste bestämma vilket flak jag ska åka på plus att jag åker till London iövermorrn (ska bli väldigt skönt att lämna vardagen ett tag..). Snacka om ilandsproblem hehe.


Det här ser väl inte så fel ut just nu??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: