bloggenjosse

Vårens trippar so far del två

Kategori: Allmänt

(london)


vy över bennis och co


eh ja jag uppe i london eye


kolla vilka snyggisar men ack så stela stjärnor jag hamnade med, träffade dom på Madame Tussaud


It's Christina!


Audrey Hepburn! Hm inte så mycket starquality på tjejen till vänster dära


Jag hjälper Jimi Hendrix att hitta ackorden... nä jag vet han var inte särskilt lik


Fyra glada grabbar med livet framför sig!


Paret Obama skrattar åt nåt skämt jag drog


Freddie!<3


Michael <3


Peace bro


Utanför Dominion Theatre där vi såg We Will Rock You!!!! HELT SJUKT BRA!! Hade jag varit där med kompisar hade jag sjungit med i varenda sång men nu var jag där med moster, morfar och mamma och då fick jag itne lika mycket feeling :p Dom som var med var helt sjukt duktiga att sjunga, gjorde jättebra versioner av låtarna. De var absolut inte i klass med Freddie eller Queens versioner men det var heller inte meningen att göra försöka göra nån låt bättre utan bara föra vidare Queens otroliga låtskatt... ja iaf jag var helt salig efteråt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: