bloggenjosse

Vårens trippar so far

Kategori: Allmänt

Berlin


Utanför Brandenburger Tor!


Hollocaust Memorial


jag med lite osäker uppsyn utanför något shoppingställe på Alexanderplatz


Ullis och jag skulle kunna hoppa in i Pokerfacevideon anytime


I want to break free! Vid muren


Haha nattduksbordet efter två dagar i Berlin..

London


Telefånkiosk


Fish 'n chips! Ser inte så aptitligt ut eftersom jag mitt i maten kom på att jag måste fota den. Dessutom ville jag ha mushy peas. Men det var gott ändå


Denne man var antagligen specialdesignad för turister, han gick runt på äkta engelskt manér och posade för alla sightseeingbussar!


Bennis!


Här ser man vy av London Eye(hjulet) Bennis och lite andra byggnader


Tower Bridge

fortsättning följer....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: